TERMENI  SI CONDITII

Termeni si conditii

 

VITALIZE - Societatea Comerciala ATELIER IMAGE SRL, organizata in baza legii romane. 

SITE - Domeniile www.vitalize.roo si subdomeniile acestora, incluzand dar nelimitandu-se la site-ul public disponibil 

CONTINUT are urmatoarea definitie:

• toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric; 

• continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre VITALIZE prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; 

• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al VITALIZE UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta; 

• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de VITALIZE intr-o anumita perioada; 

• informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care VITALIZE are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada; 

• date referitoare la VITALIZE, sau alte date privilegiate ale acesteia. 

CAMPANIE - actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului un numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre VITALIZE. 

SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic). 

MEMBRU - Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre VITALIZE (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre VITALIZE si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT. 

CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU. CLIENT - Persoana fizica care are calitatea de MEMBRU VITALIZE, si care a plasat cel putin o comanda pe site. 

DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in OUG nr. 34/2014.: contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta; 

NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre VITALIZE intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea VITALIZE cu referire la informatiile continute de acesta. 

TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre VITALIZE catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre VITALIZE, indiferent de modalitatea de livrare; 

TAXA DE TIMBRU VERDE – valoare exprimata in lei, platita de catre VITALIZE catre compania autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare / reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut in HG nr. 1037/2010 privind deseurile de echipamente electrice si electronice. Conform legii, taxa de timbru verde este facturata de catre VITALIZE (producator) si trebuie suportata in final de catre Clientul final (utilizator).  

2. General 

2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre VITALIZE si acesta. 

2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate. 

2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.VITALIZE.ro. 

2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, VITALIZE sau oricarui tert cu care VITALIZE are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare. 

2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document: 

• 2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de VITALIZE prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea VITALIZE de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din partea VITALIZE. 

• 2.5.2. VITALIZE va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese. 

• 2.5.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment. 

2.6. Clientul / Membrul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment. 

2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze VITALIZE, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la VITALIZE destinate acestui scop. 

2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de VITALIZE. 

2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de VITALIZE si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, VITALIZE va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese. 

2.10. Acest Site este adresat doar Membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre VITALIZE, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind Membru, VITALIZE va considera ca persoana intruneste conditiile susmentionate. 

 

3. Continut 

3.1.Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a VITALIZE, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). 

3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de VITALIZE, includerea oricarui continut in afara site-ului VITALIZE, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al VITALIZE asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al VITALIZE. 

3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre VITALIZE si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea VITALIZE cu referire acel continut. 

3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale Documentului. 

3.5. In cazul in care VITALIZE confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea VITALIZE pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare. 

3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea VITALIZE si/sau al angajatului VITALIZE care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut. 

3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista. 

4. Contact 

4.1. VITALIZE publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea Clientilor sau Membrilor. 

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite VITALIZE sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS). 

4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea VITALIZE de a contacta Membrul sau Clientul. 

4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate VITALIZE se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului. Astfel, VITALIZE va considera ca Membrul sau Clientul, consimte la primirea notificarilor din partea VITALIZE in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe site. 

4.5. VITALIZE isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Membru sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc). 

 

5. Newslettere si alerte 

5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), exprimandu-si acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea VITALIZE, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.  

5.2. Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre VITALIZE in limitele Politicii de confidentialitate. 5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment: 

• 5.3.1. folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite sau apeland numarul de telefon 0755.190.190;

• 5.3.2. prin folosirea optiunilor disponibile in Contul de client, pentru modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte; 

• 5.3.3. prin contactarea VITALIZE, utilizand instrumentele dinsponibile pe site la sectiunea “Contact”, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.  

5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document. 

5.5. VITALIZE isi rezerva dreptul de a selectiona Membrii sau Clientii care si-au exprimat anterior de a primi newsletter si/sau alerte catre care va trimite astfel de notificari, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client, fara nici un angajament ulterior din partea VITALIZE, In acest caz, Membrul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al VITALIZE pentru a primi justificarile necesare in legatura cu orice decizie si/sau actiune intreprinsa de VITALIZE, in sensul prezentului articol. 

5.6. VITALIZE nu va include in newslettere si/sau alertele transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al VITALIZE, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor. 

 

6. Politica de confidentialitate 

6.1. Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca VITALIZE sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001. Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la VITALIZE, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit: a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte; c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii; d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.  În virtutea înregistrãrii voluntare pe websitul VITALIZE sau a accesarii (comandarii) produselor/serviciilor VITALIZE, Membrul sau Clientul este de acord cu (isi dã consimþãmântul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de cãtre VITALIZE în propriul sistem informatic, atât manual cât si automat, în scopurile enunþate la punctul 6.1, în conformitate cu art.5 alin.1 din Legea nr. 677/2001 privind protectia si prelucrarea datelor personale. Dacã Membrul sau Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre VITALIZE, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul ºi de a nu oferi companiei VITALIZE date cu caracter personal. Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre VITALIZE a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza. Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre VITALIZE a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.  

6.2. VITALIZE poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre VITALIZE pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Membrului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea VITALIZE si/sau al eventualilor terti cu care VITALIZE are contracte de parteneriat in acel moment. 

6.3. Clientul are dreptul de a se opune in limitele prevazute de art.2.8, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese. 

6.4. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.3, Clientul sau Membrul se va adresa VITALIZE, prin accesarea uneia din modalitatile stipulate in cadrul art. 5.3. 

6.5. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Membrul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista. 

6.6. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale Stripe prin solutia integrata Stripe. Stripe functioneaza ca un centru de procesare a datelor si de legatura intre emitentii de carduri, comercianti acceptatori de card si clienti utilizatori de carduri.  Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. 

6.7. VITALIZE nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online. 

6.8. Politica de confidentialitate VITALIZE se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. VITALIZE nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului. 

6.9. VITALIZE se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate. 6.10. Exceptie de la prevederile art. 6.9 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului. 

6.11. Procesatorul/procesatorii de carduri bancare agreat(i) de catre VITALIZE are(au) dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista. 

6.12. VITALIZE garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic. 

6.13. VITALIZE nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal. 

 

7. Politica de vanzare online 

7.1. Accesul la serviciu 

• 7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont. • 7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului. 

• 7.1.3. VITALIZE isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel VITALIZE. Cu respectarea prevederilor art. 5.5. cu privire la notificarea Clientului despre actiunile si sau deciziile VITALIZE, acesta se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.  

• 7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti. 

• 7.1.5. In situatia in care VITALIZE descopera neregularitati si/sau incalcari de orice fel a prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii companiei, VITALIZE isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul Clientului la Continut sau Serviciu. In acest caz, Membrul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al VITALIZE pentru a primi justificarile necesare in legatura cu masurile adoptate in sensul prezentului articol, si data de la care acestea au fost sau vor fi aplicate.  

7.2. Produse si servicii 

• 7.2.1. VITALIZE poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care VITALIZE are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil. 

• 7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului. 

• 7.2.3. VITALIZE poate limita unuia sau mai multor Clienti , capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat., in conditiile art. 7.1. 

• 7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA. 

• 7.2.5. Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul recomandat de catre producator pentru vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica. 

• 7.2.6. In conditiile prevazute de lege, pretul produselor electornice de joasa teniune afisat pe site, include taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la costul produsului, acesta va contacta echipa VITALIZE. 

• 7.2.7. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, VITALIZE va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii. VITALIZE nu va factura persoane juridice, chiar si la solicitarea Clientilor in acest sens, avand in vedere ca site-ul este adresat exclusiv persoanelor fizice.  

• 7.2.8. In cazul platilor online VITALIZE nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul. 

• 7.2.9. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea VITALIZE, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. 

• 7.2.10. In descrierea produselor si/sau serviciilor VITALIZE isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective. 

7.3. Comanda online 

• 7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumaraturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care Campania este activa si exista stoc pozitiv pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a acestuia. • 7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa. 

• 7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca VITALIZE poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de VITALIZE si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.  

• 7.3.4. VITALIZE poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:  

o 7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;

o 7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de VITALIZE, in cazul platii online; 

o 7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte; 

o 7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel VITALIZE si/sau partenerii acestuia; 

o 7.3.4.5 realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate; 

o 7.3.4.6. pentru alte motive obiective. 

• 7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.; 

• 7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul VITALIZE, suma aceasta va fi returnata de catre VITALIZE in maxim 14 de zile de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client. 

• 7.3.7. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, VITALIZE va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea produselor, in maxim 48 de ore de la data la care VITALIZE a luat la cunostinta acest fapt. 

• 7.3.8. Clientul are dreptul de a anula sau modifica continutul unei comenzi achitate cu cardul, in termen de maxim 24 de ore de la plasarea acesteia. In acest sens, Clientul va transmite in scris echipei VITALIZE solicitarea de anulare sau modificare a comenzii. 

• 7.3.9. In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 7.3.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, VITALIZE va returna in contul Clientului suma reprezenatand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 7 zile de la data la care VITALIZE a luat la cunostinta acest fapt. 

• 7.3.10. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea VITALIZE, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora. 

• 7.3.11. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, lunadu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator. 

7.4. Comanda telefonica 

• 7.4.1. Clientul / Membrul VITALIZE poate efectua comenzi telefonice. 

7.5. Contract si finalizare 

• 7.5.1. VITALIZE va include in coletul expediat catre Client, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client. 

• 7.5.2. VITALIZE va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa. 

• 7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea VITALIZE, devine Contract onorat. 

7.6. Transport 

• 7.6.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului VITALIZE, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii VITALIZE. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor VITALIZE, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii VITALIZE. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii VITALIZE prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.  

• 7.6.2. Livrarile se vor efectua, in medie, in 3-4 saptamani de la incheierea campaniei. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, VITALIZE va informa Clientul prin E-mail, in termen de 14 de zile de la incheierea campaniei cu aplicarea prevederilor art. 7.7.3, caz in care, Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 14 zile de la data renuntarii.  

7.7. Calitate si garantii 

7.7.1. Fiecare produs comercializat de VITALIZE beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Detalii clare despre trãsãturile caracteristice ale fiecãrui produs sunt furnizate în pagina de prezentare a acestuia. Niciun Membru/Client nu poate solicita o garantie extinsã, în alti termeni si alte conditii si/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate in prezentul articol. Garantia oferita de VITALIZE este emisa în conformitate cu legislatia în vigoare si se bazeazã pe obtinerea de catre VITALIZE a documentelor justificative pentru calitatea/durata de utilizare a produselor comercializate. Fiecare produs comercializat de VITALIZE beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, si conform prevederilor art. 7.7.1., inclusiv pentru cazurile in care informatiile privind calitatea produselor oferite de fabricantul produsului lipsesc.  In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia.  

7.7.2. In cazul in care VITALIZE nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care VITALIZE ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele achitate vor fi rambursate de catre VITALIZE in termen de maximum 14 zile, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.  

7.7.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.2, VITALIZE va informa Clientul prin E-mail si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre VITALIZE a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, VITALIZE va inapoia sumele platite conform art. 7.6.2.. 

7.8. Returnarea produselor 

• 7.8.1. Clientul VITALIZE poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:  

- 7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe; 

- 7.8.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit; 

- 7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie; 

- 7.8.1.4 Produsele au marimi eronat comandate de catre Client; 

- 7.8.1.5. "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu OUG nr. 34/2014, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului. • • 7.8.2. Clientul se obliga sa notifice VITALIZE, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor. 

• 7.8.3. Clientului care a notificat VITALIZE conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile lucratoare, in caz contrar, VITALIZE considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul. 

• 7.8.4. Clientul VITALIZE nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:  

- 7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.8.1.4. 

- 7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art 7.8.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat. 

- 7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit). 

- 7.8.4.4. Conform OUG nr. 34/2014 VITALIZE isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie si/sau produse cosmetice. Membrul/Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. 

• 7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului. 

• 7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 7.8.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. 

• 7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar VITALIZE nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5.  

• 7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. 

• 7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3 precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.8.1., situatie in care VITALIZE va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina VITALIZE. 

• 7.8.10. Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client, conform politicii financiare ale VITALIZE SRL pentru a efectua si demonstra legal si cu usurinta restituirea banilor. 

8. Frauda 

8.1. VITALIZE nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale. 

8.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale confidentiale. 

8.3. VITALIZE declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru/Client ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele VITALIZE. 

8.4. Clientul sau Membrul va informa VITALIZE asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact. 

8.5. VITALIZE nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/Client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail, cu indeplinirea conditiilor mentionate la art. 5.3. din prezentul Document.  

8.6. Comunicarile realizate de catre VITALIZE prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului. 

8.7. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutului si/sau al VITALIZE, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri): 

• 8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda. 

• 8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre VITALIZE catre Membru / Client 

• 8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul 

• 8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre VITALIZE catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului. 

 

9. Limitare de responsabilitate 

9.1. VITALIZE nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii. 

9.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre VITALIZE violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii VITALIZE, conform detaliilor de contact, astfel incat VITALIZE sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza. 

9.3. VITALIZE nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al VITALIZE. 

9.4. VITALIZE nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora. 

9.5. VITALIZE este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al VITALIZE, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut. 

9.6. VITALIZE nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca: 

• 9.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului; 

• 9.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel; 

• 9.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului. 

9.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului. 

9.8. Materialele de promovare (incluzand dar nelimitandu-se la banner-ele de campanie), utilizate pentru prezentarea fiecarei campanii pe site si/sau pe pagina de Facebook a companiei, au caracter exclusiv de promovare a brandurilor, fara ca utilizarea bannere-lor a fi interpretata ca fiind o obligatie asumata de VITALIZE de a detine efectiv in stoc pentru scopuri de comert, produsele ce apar sau pot sa apara in cadrul acestora. Astfel, numai produsele prezentate pe site, avand indicate pretul de vanzare si caracteristicile acestora servesc scopurilor comerciale ale companiei (sunt disponibile pentru vanzare). 

 

10. Forta majora si cazul fortuit

10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora. 

10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment. 10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit. 

10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3. 

 

11. Litigii 

11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre VITALIZE Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile "Termeni si conditii". 

11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si VITALIZE se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.  

11.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si VITALIZE sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul VITALIZE, in conformitate cu legile romane in vigoare. 

11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. 

11.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana. 

 

12. Dispozitii finale 

12.1. VITALIZE isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului. 

12.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, VITALIZE nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului. 

12.3. VITALIZE isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. 

 

13. Feedback 

13.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu VITALIZE, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0755190190, de luni pana vineri, program: 09 :00 – 18 :00, sau prin email la contact@vitalize.ro  

13.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.VITALIZE.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor deveni si ramane proprietatea ATELIER IMAGE SRL, de la data transmiterii acestora catre VITALIZE, pe orice cale de comunicare.

 

Politica de Livrare

 

Livrare

 

1.Livrarea in Romania: daca finalizezi si confirmi comanda telefonic pana la ora 15:00, produsele vor fi expediate in ziua urmatoare si vor ajunge la tine in aproximativ 24 ore.

 Fac exceptie zilele de Sambata si Duminica si sarbatorile legale, cand nu se expediaza comenzi.

 

* Daca orasul nu este resedinta de judet comanda poate ajunge in maxim 48 ore.

 

Transportul este 20 lei pentru toate comenzile din Romania.

Livrarea produselor se face prin DPD sau FAN Courier in orice oras, comuna sau sat din Romania.

Transportul este gratuit pentru toate  comenzile Reakiro sau BioChef care  depasesc 150 lei.  

*Pentru produsele care depasesc in greutate 1kg se va adauga un cost suplimentar de 15 lei pentru fiecare kg suplimentar.

Produsele achizitionate ONLINE(livrate prin curier) pot fi returnate GRATUIT timp de 14 zile daca nu au fost folosite.

*Fac exceptie: produsele comestibile, uleiurile CBD pentru care se ofera perioada de retur 14 zile calendaristice de la receptionarea comenzii;

 

Politica de cookies

 

Ce sunt Cookie-urile?

Cookie-urile vor fi intelese ca date IT, incluzand fara limitare fisiere text, stocate pe terminalul utilizatorului in scopul utilizarii paginii web. Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intrun mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului.Cookie-urile contin de regula numele paginii web de provenienta, data stocarii pe terminal si un numar unic.

La ce sunt folosite Cookie-urile?

Cookie-urile sunt folosite in scopul adaptarii continutului paginilor web la preferintele utilizatorului si la optimizarea utlilizarea paginilor web. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre web, permitandu-ne imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand indentificarea personala a utilizatorului.

Ce Cookie-uri folosim?

Folosim doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele din urma sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei (browser-ului web).Fisierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada in parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator.
Cookie-urile folosite de partenerii operatorului unei pagini web,incluzand fara limitari utlizatorii paginii web, fac obiectul Politicii de Confidentialitate respective.

Contin Cookie-urile date personale?

Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Atare date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

Stergerea Cookie-urilor

In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale paginii web.

 

 

 

 

 

 

Politica de schimb/retur

Conform legislatiei din Romania (reglementata prin OUG 34/2014) puteti sa returnati produsele cumparate ONLINE si livrate prin curier in termen de 14 zile calendaristice de la cumpararea lor!

Rambursarea contravalorii produsului se va face prin cont bancar, clientul fiind obligat sa ne comunice in scris, prin email(contact @ vitalize.ro), contul bancar (IBAN) in care doreste returnarea banilor si titularul acestuia. 

Rambursarea se va efectua in cel mult 14 de zile calendaristice de la semnalarea dorintei de returnare.  

*Daca nu aveti un cont la noi pe site va rugam sa ne trimiteti o solicitare scrisa la adresa contact @ vitalize.ro in care ne mentionati numarul facturii sau numarul comenzii pentru care doriti sa faceti returul.

Pentru a putea returna un produs va rugam sa aveti in vedere urmatoarele: produsul trebuie sa nu fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare. 

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a refuza produsul, iar la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

- Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
- Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
- Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii

Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR - 0219551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.  

 

Pentru orice detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati prin formularul de contact.

Program de lucru:
Luni-Vineri: 09:00-18:00

MARCILE NOASTRE

AJUTOR

INSCRIE-TE

  • Facebook

© 2020 Toate  drepturile rezervate  VITALIZE 

0